Melbourne St-Kilda (9)

16 november 2019 - Melbourne, Australië

Melbourne St-Kilda (9)

Deze foto werd gemaakt op 16 november 2019 in Melbourne, Australië met een Samsung SM-A505FN.

1. Wichert en dorine.:
    17 november 2019
    Verry Nice pictures Rita.
  2. Grote zus en schoonbroer:
    17 november 2019
    Zo te zien heel druk in Melbourne, maar wel mooi. Geniet nog van jullie laatste dagen in Sydney, en wij wensen jullie een goede terugreis. Twee maanden zijn toch vlug voorbij gevlogen. Vele groetjes.
  3. Tante Jo en Nonkel Georges:
    17 november 2019
    Inderdaad indrukwekkende gebouwen en ook leuk strandplaatsje,kan niet anders of dat moet genieten zijn!groetjes van ons!!
  4. Patrick vandromme:
    17 november 2019
    mooie liedje duren niet lang hé, (alhoewel 2 maand is toch al een lang en mooi liedje). Geniet nog van jullie dagen in Sydney en veilige terugvlucht met SQ. we zullen u met open armen ontvangen na een lange afwezigheid bij onze petanque
  5. Myriam:
    18 november 2019
    Opnieuw een prachtige fotoreportage, iets totaal anders dan de voorbije reportages maar niet minder mooi.
    Geniet nog van jullie laatste dagen ginder, ongelooflijk dat het ook weeral bijna voorbij is. Ik zal jullie gedocumenteerde verhalen missen maar 'k ben dankbaar voor hetgeen ik te zien kreeg, op die manier ben ik nu ook weer een beetje minder wereldvreemd,...😉😘