Welkom op onze reisblog!

24 september 2019 - Ledegem, België

Welkom op onze reisblog bij Reislogger! Wij gaan deze website gebruiken om iedereen op de hoogte te houden van onze reis. Kom dus snel een keertje terug voor de nieuwste reisverhalen en foto’s. Wil je gemakkelijk op de hoogte blijven van onze belevenissen? Meld je dan aan voor onze  mailinglijst!

1. Reislogger:
    20 juli 2019
    Welkom bij Reislogger! We wensen je veel plezier op reis!
  2. Grote zus en schoonbroer:
    19 september 2019
    Wij wensen jullie een goede vlucht en veel reisgenot.
    Wees voorzichtig en zorg goed voor elkaar.
    Af en toe enkele foto's en een reisverhaal doorsturen, zodat wij van op afstand mee kunnen genieten van jullie exotisch verblijf in Australië.
    Groetjes, uw zus en schoonbroer xxx
  3. Tine:
    19 september 2019
    Jp en Tine wensen jullie een schitterende reis. We kijken al uit naar jullie foto’s en verhalen
  4. Wichert en dorine.:
    19 september 2019
    Wichert en dorine geniet super van jullie vakantie we kijken uit naar jullie verhalen gftj
  5. Mieke:
    19 september 2019
    Tot morgen , :-) en dan een goeie reis , veel plezier en veel mooie foto's ... Mieke JP Paco Whoopy en Co
  6. Ann Seys:
    Goede reis
  7. Peene Geert:
    20 september 2019
    Veel reisgenot en foto plezier
  8. Tante Jo en Nonkel Georges:
    20 september 2019
    Van ons ook een goeie reis gewenst,we kijken er al naar uit om mee te genieten van al hetgeen jullie zien en beleven.Zorg goed voor mekaar en wees voorzichtig,we zullen jullie missen!
    Je broer en schoonzus
  9. Bea en Filip:
    20 september 2019
    Geniet met volle teugen en laat ons af en toe wat mee genieten van jullie avonturen...
  10. Mik en Joseph vd Provinciebaan:
    20 september 2019
    Wij duimen voor zoveel durf , verwonderd en bewonderend , maar er is al veel routine , dus ervaring en kunde , succes !
  11. Sonia:
    21 september 2019
    Geniet van al het moois, en laat ons dit moois, ook ontdekken met jullie foto's. Geniet ervan, SUCCES!
  12. Ria:
    21 september 2019
    We wensen jullie een prachtreis!
    Geen pech noch miserie, maar enkel mooie belevenissen, leuke anekdotes en natuurlijk ook veel foto’s!
  13. Patrick vandromme:
    23 september 2019
    Goeie reis en tot binnen enkele maanden, misschien kan je daar een beetje extra ervaring opdoen in de petanque 😄😄
  14. Devarwaere ronny:
    23 september 2019
    Goeie reis, Geniet ervan, kijken al uit naar de eerste mooie foto's Succes
  15. Marc Eeckhaut:
    24 september 2019
    Goeie reis, hou het veilig en vooral....genieten!!!
  16. Noël Pattyn:
    24 september 2019
    Bernadette en ik wensen jullie een goede reis
  17. Hilde en Filip:
    24 september 2019
    Goede reis! Tof dat we een beetje kunnen meegenieten!
  18. Vandaele Eric:
    26 september 2019
    Veel reisgenot ,we zullen meegenieten van dit prachtig land
  19. Lydia:
    26 september 2019
    Een hele fijne reis en leuk dat we kunnen meegenieten van dit mooie uitgestrekte land
  20. Geert Pattyn:
    26 september 2019
    Geniet met vollle teugen van jullie reis!
    Ben een beetje gezond jaloers!
    Zal zeker de moeite zijn! Veel reisgenot!